Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

Bitny - Pilot



Bitnego chyba wszyscy znają. Kilka dni temu wyszła nowa, pierwsza płyta Bitnego już jest. Wersja fizyczna będzie dostępna w pierwszym kwartale tego roku. Wszystkie pieniądze uzyskane ze sprzedaży płyty zostaną w stu procentach przekazane na cele charytatywne.

>>Płyte możecie POBRAĆ TU<<



Myślisz debiut – mówisz Bitny. Tak jednym zdaniem można podsumować tą płytę. Cały projekt powstawał w ciągu prawie 3 lat, zaczynając od kompletnego zera (i przede wszystkim mówię tu o sobie). Nie było producenta, więc kupiłem sprzęt i sam postanowiłem zrobić muzykę na tą płytę.

Podobnie sprawa wyglądała pod względem tekstowym. Na „Pilota” powstało blisko 70 bitów, zostało zarejestrowanych 15 pełnych utworów (nie licząc coverów od Unit: Laundry). Wszystkie zwrotki zostały nagrane w domu (nie zawsze swoim), dokładnie tak, jak to robiłem w „Tutorialu”.
Najwięcej pracy pochłonęła „Historia Oparta Na Faktach”, przy pisaniu której, nie obeszło się bez stworzenia planszy historii, później planu wydarzeń, planu zwrotek, a dopiero tekstu samego w sobie. To było prawdziwe wyzwanie. Jak zapewne zauważyliście, historia została też opisana w opowiadaniu, które oczywiście, zmęczyłem sam (też debiut). Ikonografia wykonana została przez Qmana.
Podsumowując, produkcja tej płyty pochłonęła mi masę czasu, dała mnóstwo satysfakcji, ale też frustracji i zwątpienia (nie mówiąc już o wydanych $). Były lepsze i gorsze chwile, a ciągle udoskonalanie i dążenie do perfekcji było moim największym wrogiem. Tak naprawdę, mógłbym nigdy nie wydać tej płyty – nawet teraz myślę, ile jest różnych rzeczy, które powinienem poprawić. Ale nie ważne. Jestem bardzo dumny z „Pilota”. Z tego jak brzmi, jakie niesie przesłanie, jak wygląda i co jest jego celem. I mimo, że tylko ja, tak naprawdę wiem ile serca włożyłem w ten projekt, to mam nadzieję, że Ty, jako słuchacz również będziesz miał okazję obiektywnie się o tym przekonać….czego życzę sobie, jak i Tobie oczywiście!"

1 Komentarze:

Anonimowy pisze...

Człowieku... Marzę o tym żeby kiedykolwiek nagrać taką płytę... Mam dopiero 16 lat. 2 lata przelewam na papier. Staram się każdego dnia doskonalić siebie i to co robię.Życzę powodzenia na dalszej drodze. Płyta fajna, teksty z przekazem. Propsy

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger