Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

[POD PATRONATEM RP] Patryk - W 45 Minut Dookoła Płyty.

Przypomina wam coś ten tytuł? Jasne, że tak. Patryk - raper, który cały materiał zrealizował na dynamicznym majku, rejestrując wszystko w domowym studio, jakich pełno na każdym piętrze w bloku, ma dla was trochę zwykłego rapu, psycho rapu, funky, bragga, reggae a nawet trip-hopu.

To co ja moge powiedzieć po przesłuchaniu singla promującego "Matko moja Ziemio" z gościnnym udziałem Krystka, to to, że chłopaki włożyli w tych kilku wersach naprawdę dużo emocji. Chociaż singiel trochę odstaję od dzisiejszych standardów, to czuć w tym, że chłopaki czerpią ze źródła. Co ja osobiście propsuję. Rzadko kiedy mam okazję posłuchać tak klimatycznego rapu - na standardach prawdziwej zajawki.


Tracklista;

1.Patryk-Matko Moja Ziemio feat. Krystek
2.Patryk-Posłuchaj
3.Patryk-Ostatnia Łza
4.Patryk-Widze Więcej feat. Vigor
5.Patryk-Trzeba Wierzyć feat. Lis, Krystek, Czyku
6.Patryk-Pierwszy Wdech
7.Patryk-Oto Polska
8.Patryk-Nigdy Więcej
9.Patryk-Miłość Daje Siłę
10.Patryk-List
11.Patryk-Stare Dobre Czasy feat. Krystek
12.Patryk-Ja Umarłem by żyć feat. Krystek



>>POBIERZ PŁYTĘ<<

5 Komentarze:

Anonimowy pisze...

kiedy rusza forum??

Anonimowy pisze...

POLECAM!!!

Anonimowy pisze...

W tym tygodniu rusza forum.

Anonimowy pisze...

a pod jakim linkiem bedzie forum ?
jak bedzie temat na rap-podziemie bedzie fajnie

Anonimowy pisze...

nareszcie;D

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger