Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

Korg NanoPad - kontroler za 100 złotych.

Czyli coś dla tych którzy nie mają za wiele hajsiwa. Od razu mówię, że nigdy nie miałem okazji przetestować tego kontrolera. Mamy 12 (czułych (tak zapewnia producent) padów. No i właśnie, trochę zasięgnąłem opinii na temat tych padów. Podobno rzeczywiście są bardzo czułe, co prawda rok temu pojawiła się na rynku seria, która była wadliwa i pady po niedługim czasie przestawały działać, ale na szczęście szybko ją wycofali, a ci którzy nabyli wadliwy produkt mogli go wymienić.

Można by ten kontroler porównywać do AKAI LPD8 o którym pisałem we wcześniejszych postach. Więc różnica między nimi na pewno jest taka, że AKAI ma tylko 8 padów, jest droższy o 100zł , ale chyba za to lepiej jest wykonany.

Sądząc po opiniach użytkowników nanopada jedyną wadą jest brak podświetlenia, co może okazać się trochę uciążliwe. .




Nie polecam ani nie odradzam wam tego kontrolera, bo nie miałem okazji go sprawdzić, ale myślę, że za tą cenę, za wiele oczekiwać nie można. .

Poniżej filmik przedstawiający możliwości tego modelu.

17 Komentarze:

Anonimowy pisze...

Czy mógłbys polecić jaiś pad za około 200złoty ?

Marcin J pisze...

Ja mam korga nanoPada i jestem bardzo zadowolony ;p

Anonimowy pisze...

ja polecam akai lpd8 mam i jest solidny :)

Anonimowy pisze...

moje pytanie może wydać się głupie ale jak wygląda na takich kontrolerach wrzucanie swoich dźwięków. W jakich formatach np można wrzucić coś na pady?
proszę o odpowiedz :P

Wzór pisze...

to jest kontroler midi USB xD wszystko robisz za pomocą PC

Kacper pisze...

Gdzie to za 100 zl moge nabyc?

Szymon pisze...

kacper =-za 100złoty to nie wiem :P, ale na allegro dostaniesz za 164ziko

Duch pisze...

Na allegro nie raz nowe latają po stówce w dj shopie za 140 kupisz, ale pewnie gdzieś jest taniej

Anonimowy pisze...

Mi sie wydaje ,że jak za taką cene to jest dobry kontroler (:

Anonimowy pisze...

Duszek co polecasz w takim razie w cenie podobnej do wyżej opisanego.?

Anonimowy pisze...

ile bankow pamieci ma?

Anonimowy pisze...

w dj shopie za 250 widziałem ,pozdroo ;]

Anonimowy pisze...

Ja bym tego nie kupywał. Mało możliwości, jedyną gratką jest ten panel z rollem, a całość wygląda jak zabawka dla dzieci. Zero knobów i faderów. Lipa.

Anonimowy pisze...

siemanko mam pytanie lepiej kupić axiom 25 czy nanopada ?

Anonimowy pisze...

hej, mam problem z włączeniem nanopada 2. czy moze ktoś napisac co musze po koleji zrobić (krok po kroku)żeby on mi w koncu zadziałam.. proszę :)

Anonimowy pisze...

Ja posiadam nanopad2 i powiem ze jestem zadowolony:)

Anonimowy pisze...

Czy dało by rade samplować na tym? Normlanie wrzucić sample do Fl'a i grać na tym tak jak na MPD? czy nie wygodnie ? Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger