Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

Chada – „WGW”


Już jest! Nowa (druga) solowa płyta Chady, która nosi tytuł WGW "Wiara Gwarancją Wygranej". Jestem po szybkim przesłuchaniu i szczerze mówiąc jest kilka spoko kawałków. Tekstowo jak zawsze, czyli dosadne i konkretne. Gdyby to była płyta czysto solowa to pewnie bym przy niej usnął, bo rapsy Chady zawsze były dla mnie monotonne i mnie nudziły. Na szczęście są goście tacy jak Ero, Sokół, gural, PiH, pezet i jeszcze paru innych. Jeśli chodzi o bity to również jest kilka dobrych, no może więcej niż kilka, albo inaczej, bity są naprawdę dobre. Na płycie usłyszycie bity od Szczura, DJ`a Creon`a, L-PRO, Fabstera, Busza. Za gramofonami DJ Element, oraz DK BRK. Jeszcze jeśli chodzi o gości to moim zdaniem Gural wypadł najgorzej ze wszystkich. No ale to jest tylko moje zdanie.
Krótko mówiąc. Polecam.


5 Komentarze:

Wzór pisze...

Rap zaufania, bree :D

Anonimowy pisze...

Dokładnie słaba zwrotka Gurala :) aczkolwiek zaprosił bardzo dużo gości którzy nagrali super zwrotki, jedna z najlepszych płyt w tym roku, jak nie najlepsza.

Anonimowy pisze...

Moim skromnym zdaniem Chada zaczyna się kończyć jako artysta. Ta płyta praktycznie od początku do końca jest powieleniem, albo poprzedniego materiału albo samej siebie.
Oczywiście jest jeszcze strona muzyczna która wypada świetnie, a oprócz tego płytę ożywiają jeszcze goście.
Ale ja liczyłem na coś lepszego. Zdecydowanie nie przebija wg. mnie Hans Solo "8" i SLU "Reedukacja".

Wzór pisze...

Zgodzę się, to nie jest szczyt możliwości.. ma fajną nawijkę i cóż.. przeżył co przeżył, ale założę się iż są inne ciekawe tematy w jego życiu do opisania !

Duch pisze...

Teraz już po dłuższym wsłuchaniu sie w płyte stwierdzam, że płyciwo bardzo dobre, ale to moim zdaniem chyba tylko zasługa gości. Tak czy inaczej płyta u mnie zagości na dłużej głównie dlatego, że podoba mi się wszytsko od strony muzycznej. Raczej jej nie kupie.

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger