Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

ATAMA - A Ta Ma Mixtape


Znacie ATAME? nie? To przed wami najnowszy mikstejp raperki (tak dziewczyny) który nosi nazwę "A Ta Ma Mixtape" Dziewczyna pochodzi z Krakowa i ma wam do zaoferowanie 18 obiecujących tracków. Jak zawsze w przypadku mikstejpów klimat jest zróżnicowany i jak zawsze każdy znajdzie coś dla siebie. Wersami dziewczynę wspomogli; Wirus, Solo, TDK, Daros oraz kilku innych raperów. Płyciwo można nabyć w formie fizycznej. Jeśli zajarasz się materiałem i chciałbyś ten mixtape mieć w swojej kolekcji to wystarczy napisać na maila atama88@o2.pl

ATAMA

Cóż mogę nadmienić... Wszystko jest w textach na tej płycie. Oto przed Wami cenne dla mnie 18 utworów. Cenne, bo jest to debiutancka płyta. Moje przedstawienie się. Siedzę w tym od tzw. "pieluszek" choć rymować zaczęłam od lat ilu to mogę policzyć na palcach jednej ręki. Jest to dla mnie osobista płyta, to co wypalone na niej, wyleciało ze mnie błyskawicznie. Moim dalszym nastawieniem do przyszłości jest ( co zawsze było moim celem) połączenie hiphop'u w różne dziedziny klimaty mi bliskie. Aby hip hop nasz tak dla nas ważny był wszędzie tam, gdzie się go nie spodziewaliśmy. Przed płytą w moim życiu gościło wiele tematów hiphopowych. Zaczęłam od pisania tematycznej strony o rapie i pewnym zespole. Na tym spedziłam znaczną część mojego życia. Poświęciłam się temu w pełni widząc zainteresowanie odbiorców. Później w miedzy-czasie i po zmienie "częściowo" tematyki strony zajęłam się organizacją koncertów i wydarzeń oczywiście czysto hiphopowych. Z biegiem lat wciąż miałam wiele pomysłów, które dalej chcę realizować. Zająć się organizacją imprez Krumpingowych- moje następne zainetresowanie, które wkoncu chcę wprowadzić do Polski w postaci bitew. Mam nadzieję, że pojawią się kiedyś u nas i będzie to moja inicjatywa:) Co oprócz tego... Myślę nad zbiorem informacji z ubiegłych lat o poslkim rapie. O raperach, wizytókach raperów oraz ich "dzieł" . Cel to oczywiście udekumentowanie tego w postaci książki, niestety, jest ich ewidentnie za mało. Kto jak nie my mamy o to zadbać! Wracając do płyty mówiąc szczerze i coś co raczej nie pisze się w takim miejscu jak własna płyta ; Nie wiem jak to sie stało, że ona powstała. Nigdy się w to nie angażowałam aż tak, żeby coś wydać i planować. Ważny jest dla mnie rap- robiłam coś co kocham już od wielu wielu lat. Reszta tak jak płyta i moje pierwsze nagrywki wychodziły "same z
siebie". Może dzięki temu teksty wyszły takie jakie wyszły- osobiste i "moje" co mi siedzi w głowie. Wiem, że gdyby nie motywacja moich znajomych i ludzi wokól mnie ktorzy raczej "wzieli sprayw w swoje ręce" nigdy bym nie zaczęła rymować, choć pisać zaczęłam już dawno. Tyle o mnie. Co za dużo to nie zdrowo:) Pozdrawiam i życzę przyjemnego sluchania... ATAMA

>>POBIERZ MIXTAPE<<

1 Komentarze:

Anonimowy pisze...

Atama, Siostro.
Zajebisty shit, oby tak dalej !! ;D
Pzdr. Mateusz z Krakowa.

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger