Profesjonalne szkolenie

Profesjonalne szkolenie
.

Jak przypisac pady w FPC do klawiatury (Wasze pytania)

Piszecie do mnie z różnymi pytaniami i często te pytania się powtarzają, więc zrobiłem sobie małą liste z najcześciej zadawanymi pytaniami i będe odpowiadał na nie tutaj na blogu. Oczywiście autor pytania dostał już odpowiedź, ale żebym nie musiał w przysłości pisać po stokroć tego samego odpowiedź zamieszcze również na blogu.

Pytanie od Cruk`a

"Siema
Nie wiesz może jak przypisać pady z fpc do klawiatury od kompa?"
Odpowiedź:

Na samym początku spójrzmy na record panel czy mamy włączoną opcje "typing keyboard to piano keyboard"

Jeśli świeci się lampeczka to znaczy, że jest ok.




I teraz 3 proste kroki;

1. Myszką klikamy na wybrany przez nas pad
2. Obok midi note macie wartość nutową (w tym przypadku C#3) klikacie na nią
3. Po kliknięciu na nute wybieramy z listy "Learn"
I teraz wystarczy, że wciśniecie na swojej klawiaturze dowolny klawisz np. Q i od tego momentu pad pierwszy będzie przypisany do klawisza Q.

4 Komentarze:

Lemoon pisze...

idzie jakoś ustawić tak opcje aby gdy mam przypisane klawisze na klawiaturze w fpc przy graniu nuty zapisywały się w piano rollu ?

Duch pisze...

Da się, jest o tym napisane na blogu w dziale tutoriale. Wystarczy, że naciśniesz rec i wybierzesz everytching. Po czym klikniesz na play i grasz. Po zakończeniu wszystkie nuty pojawią się w piano roll później już tylko możesz użyć kwantyzacji i gotowe.

Anonimowy pisze...

Mam pytanie do uzytkowników MPK Mini i FL Studio. problem mam taki ze, odpalam fpc mam sampel pociety na 3 części i teraz tak...
Binduje pierwszą część pod 1 pad i jest ok.
to sam z drugim
ale jak juz chce wrzucic ostatnia czesc na 3 pada to nie wiem czemu ale jak wciskamm 3pada to automatynie gra mi z 2padem i taki oto mam problem..

Anonimowy pisze...

Co jeśli po wykonaniu tych czynności(zaznaczeniu klawiatury i wybraniu opcjilearn) program zachowuje sie tak, jakby nie miał podłączonej klawiatury? Tzn. mogę nawet jak arab po mpc napierdzielac palcami a komputer czeka na ten pierwszy?

Prześlij komentarz

WAŻNE!!!

Pamiętaj żeby w polu Nazwa / adres URL wpisać swoje imię lub pseudonim. Można podać link do swoich produkcji w polu URL Z uwagi na dużą ilość spamu, komentarze są moderowane.

Najchętniej czytane w tym tygodniu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger